اعزام 10 نوجوان فوتبالیست خراسان شمالی به مسابقات انتخابی منطقه ای تیم ملی بانوان

به گزارش وبلاگ ستاره، خبرنگاران/خراسان شمالی دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی از راهیابی 10 نوجوان فوتبالیست استان به مسابقات انتخابی زیر 16 سال تیم ملی بانوان اطلاع داد.

اعزام 10 نوجوان فوتبالیست خراسان شمالی به مسابقات انتخابی منطقه ای تیم ملی بانوان

محمد شاهدی در گفت وگو با وبلاگ ستاره اظهار کرد: طی استعدادیابی بازیکنان استان در شهریور ماه سال جاری از بین 95 بازیکن استان 45 بازیکن انتخاب شدند که بعد از آن با توجه به جلسات تمرینی و انتخابی اجرا شده، 27 نفر انتخاب شدند.

شاهدی ادامه داد: میترا محمدی دارای مدرک مربیگری c آسیا(AFC)، کلاته مقدم و وحیدی از بجنورد، حاتمی و اسماعیلی از اسفراین و بخشایش از آشخانه که دارای مدرک مربیگری c ایران هستند از سوی فدراسیون برای استعدادیابی بین این 95 بازیکن استان انتخاب شده بودند.

وی اضافه کرد: 20 آبان ماه بود که استعدادیاب ها از 45 بازیکن انتخابی استان، 27 بازیکن را انتخاب کرده و اردو های تمرینی را برگزار کردند.

شاهدی با اشاره به اردوهای برگزار گردیده برای بازیکنان بیان نمود: نهایتا طی ماه جاری نیز از بین 27 بازیکن، 10 بازیکن منتخب شده و به مرحله انتخابی منطقه ای راه یافتند.

وی در ادامه گفت: زهرا قربانی، رضوان تدینی و زهرا ده پناه از آشخانه، زینب حسین زاده، اسما سادات رحمانی و مبینا خسروی از اسفراین، فروغ پروانه، صبا وطن و مهدیه دیدارخواه از بجنورد و لعیا شیروانی از شیروان 10 بازیکن راه یافته به مسابقات منطقه ای هستند.

شاهدی درباره استان های حاضر در انتخابی منطقه ای گفت: این انتخابی 22 اذر ماه جاری با حضور چهار استان خراسان رضوی، سمنان، گلستان و خراسان شمالی در شهرستان نیشابور برگزار گردید که در این مرحله استعدایاب های فدراسیون انتخابی را انجام دادند.

وی از پیگیری و حمایت رئیس هیئت فوتبال استان اطلاع داد و بیان نمود: پیگیری های جعفر زاده رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی از مجاهدی مسئول کمیته جوانان فوتبال فدراسیون منجر شد تیم فوتبال بانوان یک روز زودتر در مکان مذکور مستقر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعزام 10 نوجوان فوتبالیست خراسان شمالی به مسابقات انتخابی منطقه ای تیم ملی بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 10 نوجوان فوتبالیست خراسان شمالی به مسابقات انتخابی منطقه ای تیم ملی بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید