درخشان: تجربه عامل فزونی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان بود، لوکادیا بازیکن تاثیرگذار در خط حمله است

به گزارش وبلاگ ستاره، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با تجربه و توانایی بیشتر توانستند برابر تیم نفت مسجد سلیمان به رجحان برسند.

درخشان: تجربه عامل فزونی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان بود، لوکادیا بازیکن تاثیرگذار در خط حمله است

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس در ابتدا تیم نفت مسجد سلیمان را دستکم گرفته بودند و همه آن ها در حمله بودند و دفاع را رها کردند و نزدیک بود که در ضد حمله گل دوم هم بخورند، اما این اتفاق رخ نداد. البته پرسپولیسی ها بعد از دریافت گل شکل بازی خود را تغییر دادند و نتیجه بازی را به نفع خود رقم زدند.

او ادامه داد: لوکادیا با جابه جایی و فرار خوب توانست یک پنالتی برای پرسپولیس بگیرد و گل تساوی را به ثمر برساند. بعلاوه او با استپ توپ و با چرخش توانست کار خود را تکمیل کند و گل دوم پرسپولیس را بزند. لوکادیا بازیکن باهوش و تاثیرگذار در خط حمله است. البته خط هافبک پرسپولیس نمی تواند او را در موقعیت گلزنی قرار بدهد وگرنه او می تواند 3، 4 گل در یک بازی برای سرخپوشان بزند.

درخشان درباره عملکرد تیم نفت مسجد سلیمان گفت: نفت مسجد سلیمان تیم خوبی بود و در شهر خود بازی می کرد و بازیکنان این تیم انگیزه دوچندانی داشتند و پا به پای پرسپولیسی ها دویدند و جنگیدند. البته تیم پرسپولیس بازیکنان باکیفیت بالایی دارد که توانایی و تجربه شان باعث شد که این بازی را ببرند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تعطیلات فیفا دی به نفع سرخپوشان است یا نه! گفت: به نظرم این تعطیلات خوب نیست چرا که پرسپولیسی ها روان بازی می نمایند و این وقفه باعث می گردد که روند رو به رشد آن ها متوقف شد و ادامه کار برایشان سخت گردد.

او درباره بازی استقلال و نساجی مازندران گفت: شرایط بازی با اشتباه در دریافت گل اول باعث شد که شیرازه تیم نساجی به هم بریزد. خط دفاعی نساجی سازمان دهی لازم را نداشت و اشتباهات زیادی را مرتکب شد و اخراج بازیکن نساجی هم مزید بر دلیل شد تا ثبات این تیم از بین برود. این تیم شمالی تمرکز لازم را برابر استقلال نداشت و وضعیتش سر و سامان پیدا نکرد و روی اشتباهات فردی گل خورد و نتیجه بازی را واگذار کرد.

درخشان درباره پیش بینی اش از قهرمانی پرسپولیس گفت: با چند برد نمی توانیم بگوییم که پرسپولیس قهرمان می گردد، چون تیم ها شناخت بیشتری از پرسپولیس پیدا می نمایند و کار سخت تر می گردد. البته می توانیم بگویم که شرایط مهیا است که پرسپولیس هفته به هفته بهتر گردد.

وبلاگ ستاره ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درخشان: تجربه عامل فزونی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان بود، لوکادیا بازیکن تاثیرگذار در خط حمله است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: تجربه عامل فزونی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان بود، لوکادیا بازیکن تاثیرگذار در خط حمله است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید