شرط ثبت نام دانشجویان انصرافی روزانه در کنکور 1400 اعلام شد

به گزارش وبلاگ ستاره، سازمان سنجش آموزش کشور، شرط ثبت نام دانشجویان انصرافی روزانه را در کنکور 1400 اعلام نمود.

شرط ثبت نام دانشجویان انصرافی روزانه در کنکور 1400 اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ستاره، فرایند ثبت نام در کنکور سراسری سال 1400 از شب گذشته 12 بهمن ماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است و تا 18 بهمن ماه 99 ادامه دارد.

همزمان با آغاز ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام نیز منتشر شد. بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور 1400، دانشجویان دوره های غیر روزانه شامل نوبت دوم، پیغام نور، مجازی، پردیس خودگردان، دانشگاه آزاد اسلامی، غیردولتی، غیرانتفاعی و شهریه پرداز به شرط نداشتن منع نظام وظیفه، می توانند همزمان با تحصیل در دانشگاه و بدون انصراف از تحصیل برای شرکت در آزمون سراسری سال 1400 ثبت نام نمایند و در صورت قبولی باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل خود ارائه دهند.

دانشجویان دوره روزانه شامل ورودی سال 98 و قبل از آن در همه مقاطع تحصیلی اعم از کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته همچنین دکتری عمومی یا تخصصی برای شرکت در آزمون سراسری سال 1400 باید تا 25 اسفند ماه سال 99 با تایید دانشگاه محل تحصیل انصراف قطعی خود را اعلام نمایند.

داوطلبانی که در آزمون سال 99 دوره روزانه قبول شده اند در صورت شرکت در آزمون سراسری سال 1400 به شرط انصراف تا 25 اسفند ماه 99 فقط می توانند رشته محل های دوره غیر روزانه را انتخاب نمایند.

این داوطلبان حتی اگر در رشته قبولی دوره روزانه سال 99 ثبت نام نکرده باشند، در صورت ثبت نام در کنکور سراسری سال 1400 و مجاز شدن به انتخاب رشته، حق انتخاب رشته های دوره روزانه را ندارند.

دانشجویان دوره روزانه که بدون انصراف تا 25 اسفندماه 99 در آزمون سراسری قبول شوند، متخلف محسوب شده و اجازه ثبت نام در رشته جدید ندارند؛ این دانشجویان همچنین اجازه تحصیل در رشته قبلی را هم نخواهند داشت.

گفتنی است، به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کنکور سراسری سال 1400 در روز های 9 تا 12 تیرماه 1400 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرط ثبت نام دانشجویان انصرافی روزانه در کنکور 1400 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط ثبت نام دانشجویان انصرافی روزانه در کنکور 1400 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید