آخرین فرصت بزرگ برای ملی پوش ایران ، ستاره ای که می تواند یکی از برترین های قاره آسیا گردد

به گزارش وبلاگ ستاره، پیوستن احمد نوراللهی و مهدی قائدی به الاهلی در فوتبال امارات، به صورت همزمان رخ داد اما در ادامه با اتفاقات متفاوتی برای دو ستاره فوتبال ایران همراه شد.

آخرین فرصت بزرگ برای ملی پوش ایران ، ستاره ای که می تواند یکی از برترین های قاره آسیا گردد

به گزارش وبلاگ ستاره آنلاین، پیوستن احمد نوراللهی و مهدی قائدی به الاهلی در فوتبال امارات، به صورت همزمان رخ داد. نیمکت نشینی مطلق آنها در لیگ قهرمانان نیز همزمان شد. به نظر می رسید هر دوی آنها در راستا جدایی از این باشگاه هستند اما فقط قائدی در لیست فروش نهاده شد و سرمربی نو تیم، احمد نوراللهی را در ترکیب این باشگاه حفظ کرد. حالا از بین 2 نفر، فقط یکی در عضویت تیم ملی به جای مانده و فقط یک نفر، برای حضور در نخستین جام جهانی زندگی اش هیجان دارد.

  • شگفتی سازی تیم ملی با کی روش در جام جهانی شدنی است | طارمی می تواند در لیگ برتر انگلیس هم بدرخشد!

قائدی در بازگشت به لیگ برتر، دچار افت محسوسی شد اما احمد نور این روزها یکی از مهره های کلیدی شباب الاهلی به شمار میرود. او این هفته هم روبه روی خور فکان، 90 دقیقه برای تیمش به زمین رفت تا هفتمین حضور متوالی در هفتمین هفته از لیگ امارات را تجربه کند. او همه این بازی ها را از ابتدا آغاز نموده و فقط هم یک بار در طول این فصل تعویض شده است. نوراللهی در این فصل یک پاس گل هم داده و به مهره محبوب مربی تیم تبدیل شده است. او و تیمش در این فصل نتایج خوبی به دست آورده اند و با ایستادن در رده چهارم، فاصله بسیار کمی با صدر جدول دارند. همه چیز برای پسر همواره آرام فوتبال ایران خوب به نظر می رسد. او کابوس فصل گذشته را سپری نموده و دیگر نگران جایگاهش در الاهلی نیست. احمد بدون شک یکی از نفرات لیست نهایی ایران برای جام جهانی نیز خواهد بود. او به علت دیر صادرشدن ویزا، دیرتر از دیگران خودش را به اردوی اتریش رساند اما خیلی زود برای تیم ملی در این اردو به میدان رفت؛ موضوعی که نشان می داد کی روش به هر قیمتی خواستار بازی دادن به این بازیکن در تیم ملی است.

نوراللهی حالا شرایطی به مراتب بهتر از فصل گذشته دارد اما نباید این حقیقت را هم نادیده بگیرد که سطح او، به مراتب بالاتر از راضی شدن به حضور ثابت در ترکیب الاهلی است. شاید با بدشانسی های فصل گذشته، همین موقعیت هم برای او راضی کننده باشد اما این همه پتانسیل ستاره ایرانی الاهلی نیست. او که برای مدتی در ترکیب تیم ملی ایران فیکس بود، می تواند یکی از برترین هافبک های قاره آسیا گردد؛ ستاره ای که هم جنگجو و هم در عین حال، خلاق است. تأثیر این بازیکن در پرسپولیس، بعد از جدایی اش کاملا معین شد. شاید جام جهانی، بتواند راستا تازه ای برای احمد بسازد. اگر او خودش را به ترکیب اولیه ایران برساند، دریافت پیشنهادهای خوب خارجی برایش اصلا دور از دسترس نخواهد بود. این شاید یکی از آخرین فرصت های بزرگ برای بازیکنی باشد که پای ثابت یکی از برترین پرسپولیس های تاریخ بود؛ ستاره ای که در دور مقدماتی جام جهانی، نقش مهمی در صعود ایران ایفا کرد و حالا امیدوار است که موفقیت های دور انتخابی را به نخستین تجربه بازی در جام جهانی گره بزند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین فرصت بزرگ برای ملی پوش ایران ، ستاره ای که می تواند یکی از برترین های قاره آسیا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت بزرگ برای ملی پوش ایران ، ستاره ای که می تواند یکی از برترین های قاره آسیا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید