ابزار سفر: کیف لوازم آرایشی سفری

به گزارش وبلاگ ستاره، کیف ویند بلوز (Wind Blows)، یکی از کاربردی ترین و شیک ترین محصولات برای نگهداری از وسایل سفر است که می توان از آن به عنوان کیف لوازم کودک یا لوازم آرایشی استفاده کرد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید و بیشتر درباره این کیف بخوانید.

ابزار سفر: کیف لوازم آرایشی سفری

کیف سفری ویند بلوز (Wind Blows Travel Pouch)، کیسه ای با طراحی بسیار شیک و زیبا است. فضای داخلی آن از سه جیب توری و سه کش نگهدارنده در دیواره ها تشکیل شده است. به راحتی می توانید لوازم آرایشی، کرم ، شامپو و هر وسیله دیگری را در آن جا بدهید.

این کیف 23 سانتیمتر ارتفاع و 112 گرم وزن دارد. همراه با ویند بلوز یک کیف کوچک دیگر هم وجود دارد که می توانید به وسیله گیره مخصوصی که در گوشه ویند بلوز قرار گرفته کیف کوچک را به آن وصل کنید. بعلاوه، می توانید برای نگهداری از وسایل مرطوب مثل مسواک، خمیردندان یا شانه از کیف پی وی سی همراه ویند بلوز بهره ببرید.

بالشتکی درون کیف تعبیه شده است که از وسایل شما در برابر ضربه محافظت می نماید. پس از اینکه وسایل خود را با دقت درون کیف قرار دادید، کش دهانه آن را بکشید و به این شکل در کیف را ببندید. وقتی در سفر هستید اگر این کیف را همراه خود داشته باشید، دیگر نیازی نیست به فکر نظم دادن به وسایل و ابزارتان باشید.

ویند بلوز در 4 رنگ قرمز، گلبه ای، آبی آسمانی و آبی تیره طراحی شده است و قیمتی معادل 52 هزار تومان (7 دلار) دارد. برای خرید این محصول می توانید به وسیله وب سایت mochithings.com یا amazon اقدام کنید.

ابزار سفر روزهای زوج، ساعت 11:30 شب در وبلاگ ستارهمنتشر می گردد. برای تماشا سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی ابزار سفر در وبلاگ ستاره مراجعه کنید.

منبع: کجارو / mochithings.com

به "ابزار سفر: کیف لوازم آرایشی سفری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار سفر: کیف لوازم آرایشی سفری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید