مقالات گردشگری

بازی TopSpin 2K25 اردیبهشت ماه منتشر می شود؛ تریلر آن را تماشا کنید

کمپانی 2K به تازگی اعلام کرده است که بازی TopSpin 2K25 در اردیبهشت آینده برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

29 اسفند 1402

برپایی نمایشگاه گردشگری ایران با حضور 11 کشور خارجی ، حضور 20 اینفلوئنسر خارجی و 69 دفتر خدمات گردشگری در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تهران

خبرنگاران: 11 کشور خارجی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور دارند. این کشورها به گفته علی اصفر شالبافیان، معاون گردشگری کشور که صبح امروز در نشست خبری برپایی نمایشگاه بین المللی تهران حضور یافت، شامل نمایندگان و فعالان صنعت گردشگری از...

17 بهمن 1402

بررسی مقدار تحقق اعتبارات وزارت میراث فرهنگی در 8 ماهه اول 1402

خبرگزاری مهر/ براساس گزارشات منتشر شده، بررسی میزان تحقق اعتبارات وزارت میراث فرهنگی در 8 ماهه اول 1402 صورت گرفت.

6 دی 1402

استان آذربایجان شرقی مستعد توسعه بوم گردی است

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، استان آذربایجان شرقی مستعد توسعه بوم گردی است.

30 شهریور 1402

کلیسای سنت ساوا، دومین کلیسای بزرگ ارتدوکسی دنیا در بلگراد

از هر مسیری که به بلگراد، مرکز کشور صربستان نزدیک شوید، نمی توانید شاهکاری به نام کلیسای ارتدوکسی سنت ساوا را از دست بدهید! این کلیسای بزرگ از آثار تاریخی مهم و بعلاوه دومین کلیسای بزرگ ارتدوکسی دنیا به شمار می رود.

27 شهریور 1402

کروسان چیست؟ از تاریخچه تا طرز تهیه انواع کروسان

کروسان یا کروسانت یک نوع شیرینی کَره ای و ترد و خوشمزه است که در تمام دنیا به عنوان یکی از پرطرفدارترین نان ها شناخته می گردد. در ابتدا شاید کروسان را بتوان یک نوع شیرینی دانست ولی در اصل، یکی از انواع نان های شیرینی است که به عنوان صبحانه سرو می گردد. در...

28 خرداد 1402

معمای قدیمی بشریت در مورد ماه حل شد!

دانشمندان بر این باورند که پیروز به حل معمایی قدیمی در خصوص ماه شده اند و آن چیزی نیست جز ماهیت ساختار هسته درونی تنها قمر زمین.

16 اردیبهشت 1402

خرید 40 مدل کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو با کارآیی بالا و جنس عالی

امروزه کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو یکی از لوازمی است که استفاده از آن توسعه یافته است. اگر شما نیز در پی خرید این کیف هستید ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این محصول زیبا و کاربردی بیشتر آشنا شوید.

10 اردیبهشت 1402

د 8 پالم بای هاوس آف اریجینالز؛ هتلی 5 ستاره و لوکس در دبی برای علاقه مندان اقامتگاه های ساحلی

هتل د 8 پالم بای هاوس آف اریجینالز در سال 2021 در جزیره پالم جمیرا افتتاح شده است. Th8 Palm by House Of Originals Dubai از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر دبی به شمار می رود. هتل د 8 پالم گزینه ای ایده آل برای علاقه مندان اقامتگاه های ساحلی است.

30 فروردین 1402

مجموعه سه گانه نگهبانان وارد بازار نشر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، مجموعه سه جلدی سه گانه نگهبانان نوشته لیان تَنِر و با ترجمه پیمان اسماعیلیان از سوی انتشارات محراب قلم منتشر شده است. این مجموعه دربردارنده داستانی پرهیجان و تخیلی است که قهرمانانش بچه هایی در آستانه نوجوانی اند.

22 فروردین 1402

شکست بزرگ بمب افکن غول پیکر آمریکا

بمب افکن بی 58 هاسلر با موتور های غول آسا که به شوخی می گفتند در حداکثر قدرت ممکن است بال را از جا بکند، شاهکاری در عرصه مهندسی بود که خیلی زود به بایگانی سپرده شد.

9 فروردین 1402

ورزشکار و مربی ووشو: آرزو دارم در منطقه 4 باشگاه دایرکنم ، این ورزش هوش و تمرکز بالایی می خواهد

در اینکه ورزش های رزمی بین جوانان و نوجوانان هواداران بی شماری دارد، تردیدی نیست. این ورزش ها به دلایل فراوان برای جوانان جاذبه بسیاری دارند. ووشو یکی از همین ورزش هاست که دارای قدمتی چند هزار ساله و تنوع حرکتی فراوان است.

25 اسفند 1401

درمورد مزایا و معایب و مراحل ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت امارات بیشتر بدانید

خبرنگاران: مهم ترین قدم جهت ورود به هاب بین المللی خاورمیانه برای سرمایه گذاری ثبت شرکت در دبی است.لذا در خصوص مزایا و معایب ثبت شرکت در دبی توضیحاتی ارائه می نماییم.

1 اسفند 1401

حادثه برای یک هواپیما در فرودگاه کیش ، باند فرودگاه بسته شد

بر اثر ترکیدگی دو حلقه لاستیک یک فروند هواپیما در فرودگاه کیش، باند این فرودگاه برای دقایقی بسته شد.

10 بهمن 1401

شام آخر در آگنی تاژ، روایت آدم هایی که هرکدام چیزی گرو گذاشته اند

آگنی تاژ روایتی از خیال ها و آرزوهای آدمی است، داستان آدم هایی که هرکدام چیزی گرو می گذارند و می روند تا به آرزوهایشان برسند.

7 بهمن 1401

بازسازی 30 اثر تاریخی خراسان شمالی در 9 ماهه امسال

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، بازسازی 30 اثر تاریخی خراسان شمالی در 9 ماهه امسال صورت گرفت.

3 بهمن 1401

رونق گرفتن سفر به باکو و آذربایجان برای تماشای فینال لیگ اروپا

میزبانی باکو در فینال لیگ اروپا بین چلسی و آرسنال ، اشتیاق سفر به این شهر و تماشای این بازی از نزدیک را در فوتبال دوستان برانگیخته است.

19 دی 1401

ترفندهای عکاسی از غذا ، ترفندهای ساده و مفید برای عکاسی حرفه ای

عکاسی، یکی از کارهایی است که امروزه زیاد با آن درگیر هستیم. عکس هایی که از لحظات زندگی خود می اندازیم و آن را در دفترچه خاطرات خود ثبت می کنیم یا برای دوستانمان به اشتراک می گذاریم. غذاخوردن نیز یکی از همین لحظات خاطره انگیز است. وقتی به مسافرت می رویم...

17 دی 1401

آنالیز هزینه های سفر زمستانی به جزیره قشم

زمستان یکی از برترین فصل ها برای سفر به منطقه ها جنوبی کشور به خصوص جزیره های زیبای کیش و است. دره ستارگان، بندر لافت، جنگل های حرا، روستای گوران، جزایر نار، تنگه چاهکوه وغار نمکدان از جمله زیباترین جاذبه های سفر به هستند.

15 دی 1401

فرود آپولو 11 ، ده خطا در سفر به ماه و زیرکی نیل آرمسترانگ

فرود آپولو 11 بر روی ماه و رقم خوردن سفر انسان به ماه، یکی از مجذوب نماینده ترین وقایع تاریخی ست که حرف های ناگفته بسیاری درباره آن وجود دارد. سفر انسان به ماه همواره دور از فکر بود تا زمانی که آپولو 11 به سمت آسمان و بی نهایت پرتاپ شد. هرچند که سفر انسان به...

14 دی 1401
تعداد: (162)