شرایط تحصیل در نروژ در سال 2020 با موسسه Eustudy

به گزارش وبلاگ ستاره، موسسه Eustudy در زمینه اخذ پذیرش از پذیرش و ویزا از دانشگاه های اروپایی فعالیت می نماید.

شرایط تحصیل در نروژ در سال 2020 با موسسه Eustudy

.

موسسه Eustudy در سال 1388 فعالیت خود را در زمینه اعزام دانشجو به کشور سوئد شروع نموده است. در این سال ها پیروز به اخذ پذیرش و ویزا برای هموطنان بسیاری شد و در این راستا پیروز به همکاری و برگزاری همایش های مختلفی در دانشگاه های آزاد، شهید بهشتی و دیگر مراکز آموزشی شد. بعلاوه در چندین نوبت با بکارگیری و همکاری اساتید خارجی پیروز به برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت در ایران شد.

با توجه به تغییرات قوانین اعزام و مطابق احتیاج دانشجویان عزیز فعالیت این شرکت پیشرفته و در حال حاضر با دانشگاه های بیشتر کشورهای اروپایی همکاری می نماید.

تحصیل در نروژ به این علت گزینه خوبی است که یک کشور اسکاندیناوی پیشرفته و پیشرو در عصر علم و ارتباطات است و بخاطر معروفیت زیادی که در عرصه تحقیق به دست آورده، پیشنهاد بسیار خوبی برای هر دانش آموز بین المللی است.

یکی از بهترین مزیت های تحصیل در نروژ که می توان به آن اشاره نمود، استقبال از دانشجویان خارجی و رویکرد مساوات طلبانه برای آموزش عالی است و به همین علت است که این کشور در حال حاضر میزبان 8000 دانشجوی خارجی در سطوح مختلف تحصیل است و هم اکنون موسسه Eustudy به عنوان یکی از قدیمی ترین موسسات دارای مجوز از وزارت علوم آماده اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور نروژ برای متقاضیان است.

سال تحصیلی نروژ از ماه اوت تا ژوئن, با تعطیلات زمستان و بهار و تعطیلات طولانی تر بین ماه های ژوئن تا آگوست است. البته به طور مثال به عنوان یک دانشجوی کارشناس ارشد در نروژ، به احتمال زیاد از این تعطیلات طولانی برای انجام تحقیق و نوشتن سرانجام نامه و گرفتن مدرک استفاده می کنید.

مدرک کارشناسی ارشد نروژ به طور معمول برای دو سال اجرا می گردد و شامل 120 واحد است. در بعضی موارد، برنامه های دوره دوم معادل مدرک کارشناسی ارشد تنها شامل 90 اعتبار ECTS تحصیلات رسمی است، اما این برنامه ها فقط برای نامزدهای دارای آموزش و تجربه کاری موجود در زمینه مربوطه قابل استفاده است.

رنکینگ جهانی بهترین دانشگاه های نروژ

در اینجا اطلاعاتی عمومی راجع به شرایط کنونی در سال نو و محدودیت های ناشی از ویروس کرونا در نروژ و سطح اروپا مطالعه می کنید.

شهروندان خارجی با ویزا دانشجویی به نروژ می توانند به این کشور بیایند، اما پس از ورود باید یک دوره قرنطینه انجام دهند.

اگر هنوز در نروژ نیستید، اما در یک دوره تحصیلی پذیرفته شده اید و قصد دارید برای این کار برنامه ریزی کنید باید برای هدایت های بیشتر با موسسه اعزام دانشجوی Eustudy که دارای مجوز رسمی از وزارت علوم است در تماس باشید.

براساس ارزیابی موسسه بهداشت عمومی نروژ از شرایط COVID-19 ، دولت تصمیم گرفته است شرایط کشورها و منطقه ها ذکر شده در زیر را به قرمز تغییر دهد. بنابراین توصیه های وزارتخانه در خصوص سفرهای غیر ضروری از همان زمان در خصوص این کشورها نیز اعمال می گردد. از نیمه شب آدینه 25 سپتامبر 2020، هر کسی که از این کشورها و منطقه ها به نروژ وارد گردد، باید به مدت 10 روز در قرنطینه برود:

ایسلند و لتونی سوئد Keski-Suomi و P ä ij ä t H ä me در فنلاند علاوه بر این، تصمیمی گرفته شده است که توصیه های سفرهای جهانی را برای اعمال تا 15 ژانویه 2021 تمدید می نماید.

در تاریخ 25 ژوئن 2020 ، دولت نروژ بعضی تغییرات در خصوص محدودیت های سفر که در اوایل بهار سال جاری برای کنترل کردن ویروس کرونا ارائه شد، منتشر کرد .

از اول جولای 202، کلیه دانشجویان بین المللی که به آنها پیشنهاد پذیرش در یک برنامه تحصیلی در دانشگاه نروژ داده شده است، مجاز به ورود به نروژ هستند . این مربوط به شهروندان اتحادیه اروپا / منطقه مالی اروپا و شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا است که قبلاً اجازه اقامت در نروژ را دریافت نموده اند .

با وجود این قوانین نو، ما هنوز هم به شما توصیه می کنیم که ترم پاییز در خانه باشید و ورود خود به نروژ را برای ژانویه برنامه ریزی کنید . تعدادی از دانشجویان بین المللی که پیش از این در نروژ بودند در خصوص تمدید مجوز این دوره به علت شیوع بیماری کرونا نگران هستند که خوشبختانه UDI مهلت مستندسازی مدارک را تمدید نموده است. سفارت سلطنتی نروژ در ابوظبی مسئولیت رسیدگی به درخواست های اجازه اقامت دانشجویی را بر عهده دارد . پذیرش در دانشگاه نروژ نقطه عطفی در پیشرفت آینده شماست و اینکه بتوانید این فرصت را دنبال کنید، بسیار مهم است .

دانشگاه ها و کالج های دانشگاهی نروژ علی رغم اینکه کشور کوچکی است، تحصیلات با کیفیتی را ارائه می دهند که تبادلات بین المللی و دانشجویان متقاضی تحصیل از آن نیز بهره مند می شوند. تحصیل در نروژ امکان شغلی شما را چه در داخل و چه در خارج از کشور بهبود می بخشد. امروز احتمال اینکه از فضای غیررسمی دانشگاه غافلگیر شوید زیاد است. با فضای دیجیتالی نو معلمان به راحتی قابل دسترس هستند، آموزش ها اغلب در گروه های کوچک برگزار می گردد و به عنوان یک دانش آموز شما را به پرورش فکر انتقادی ترغیب می نمایند و ما معتقدیم این بهترین راه برای آماده سازی شما برای آینده است. تعدادی از برنامه ها و دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی تدریس می شوند. دانشجویان غیر بومی انگلیسی می بینند که مهارت های انگلیسی آن ها در طول تحصیل در نروژ بهبود می یابد، به طوری که حتی دانشجویان بومی انگلیسی خسته نخواهند شد. سطح بالای انگلیسی در جامعه به طور کلی باعث شده مهاجرت به نروژ آسان تر گردد.

با مراجعه به وب سایت مؤسسه اعزام دانشجو Eustudy و تکمیل فرم ارزیابی رایگان، مشاوران موسسه در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به روز ترین اطلاعات در خصوص تحصیل در کشور نروژ را در اختیاران قرار می دهند.

منبع: کجارو

به "شرایط تحصیل در نروژ در سال 2020 با موسسه Eustudy" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تحصیل در نروژ در سال 2020 با موسسه Eustudy"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید