همایشها و نمایشگاه ها

برپایی نمایشگاه گردشگری ایران با حضور 11 کشور خارجی ، حضور 20 اینفلوئنسر خارجی و 69 دفتر خدمات گردشگری در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تهران

خبرنگاران: 11 کشور خارجی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور دارند. این کشورها به گفته علی اصفر شالبافیان، معاون گردشگری کشور که صبح امروز در نشست خبری برپایی نمایشگاه بین المللی تهران حضور یافت، شامل نمایندگان و فعالان صنعت گردشگری از...

17 بهمن 1402

استان آذربایجان شرقی مستعد توسعه بوم گردی است

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، استان آذربایجان شرقی مستعد توسعه بوم گردی است.

30 شهریور 1402

د 8 پالم بای هاوس آف اریجینالز؛ هتلی 5 ستاره و لوکس در دبی برای علاقه مندان اقامتگاه های ساحلی

هتل د 8 پالم بای هاوس آف اریجینالز در سال 2021 در جزیره پالم جمیرا افتتاح شده است. Th8 Palm by House Of Originals Dubai از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر دبی به شمار می رود. هتل د 8 پالم گزینه ای ایده آل برای علاقه مندان اقامتگاه های ساحلی است.

30 فروردین 1402

تصاویر ، پرفورمنس؛ یک قایق تفریحی با سرعت باد

پرفورمنس مارین یاتینگ (Performance Marine Yachting) کمپانی آلمانی سازنده قایق در نمایشگاه قایق اتریش در تولن، از قایق تفریحی پرسرعت e801 رونمایی می نماید. این قایق دارای یک موتور برقی داخلی+300 کیلووات ساعت ساخته کمپانی ای وی مشهورترین کمپانی سازنده موتور قایق در جهان...

14 اسفند 1401

عکس ، موتورسیکلت برقی و پرآپشن تازه هوندا برای بازار اروپا

گجت نیوز نوشت: هوندا موتور سیکلت برقی EM1 را به عنوان اولید موپد الکتریکی خود برای اروپا معرفی کرد. EM1 موتوری حاضر و آمده برای رفت و آمد داخل شهر است.

20 آبان 1401

هتل بوتیک اسپلندید، اقامتگاهی سه ستاره و مشهور در بلغارستان

هتل بوتیک اسپلندید در شهر وارنای بلغارستان واقع شده است. این هتل سه ستاره بوده و در میان هتل های وارنا از معروفیت زیادی برخوردار است، زیرا به علت قیمت مناسب و برخورد خوب پرسنل در میان جهانگرد ها و گردشگران هواداران زیادی کسب نموده است.

3 آبان 1401

ثبت نام دانش بنیان ها برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو

پاویون شرکت های دانش بنیان ارائه دهنده خدمات تجاری سازی در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو (ایرانانو) با حمایت صندوق نوآوری وشکوفایی برپا می گردد.

21 شهریور 1401

هنگ کنگ نخستین مورد آبله میمونی را شناسایی می نماید

مقامات بهداشتی هنگ کنگ از شناسایی نخستین مورد آبله میمونی در این جزیره در یک مرد 30 ساله وارد شده از فیلیپین که سابقه مسافرت به امریکا و کانادا را داشت، خبر دادند.

19 شهریور 1401

آقایان آیا واقعا پول تهیه بلیت هواپیما را ندارید؟

تهران (پانا) - سومین روز از برگزاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در حالی از کرمان پیش روی مخاطبان نهاده شد که رخ نمایی بزرگان این حوزه و یک اتفاق ناخوشایند بخشی از حواشی آن را تشکیل می داد.

21 تیر 1401

اعلام حداقل حقوق کارگران تا چند روز دیگر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص معین حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده گفت: جلسات شورای عالی کار در حال آنالیز است و ظرف روز های آینده تصمیم گیری نهایی انجام و حداقل مزد اعلام می گردد.

2 تیر 1401

فعالیت رو به رشد بخش خصوصی در بومی سازی تجهیزات مخابراتی

عیسی زارع پور در مصاحبه با خبرنگاران، درباره شرایط فراوری و بومی سازی تجهیزات مخابراتی در کشور برای استفاده در شبکه ملی اطلاعات و نیز استفاده در پروژه فیبرنوری نقاط گفت: اگرچه نمی توان دقیقاً گفت که چند درصد پروژه فیبرنوری و شبکه ملی اطلاعات را می توان...

26 خرداد 1401

بازدید از جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی 100 درصد افزایش یافت

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، بازدید از جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی 100 درصد افزایش یافت.

20 خرداد 1401

کاربردهای نئوپان در ایران ناشناخته مانده است

امروزه نئوپان کاربردهای فراوانی دارد و به همین علت در بسیاری از کشورهای اروپایی اقبال خوبی دارد اما به علت تفکراتی که از گذشته در خصوص این فرآورده چوبی در ایران وجود داشته است.

10 اردیبهشت 1401

آرامگاه شمس تبریزی در راستا ثبت جهانی

به گفته فرماندار شهرستان خوی مقدمات لازم برای ثبت معنوی آرامگاه شمس تبریزی خوی در سازمان جهانی یونسکو اجرا شده است.

21 فروردین 1401

شرایط تحصیل در نروژ در سال 2020 با موسسه Eustudy

موسسه Eustudy در زمینه اخذ پذیرش از پذیرش و ویزا از دانشگاه های اروپایی فعالیت می نماید.

15 اسفند 1400

افزایش کشورهای متقاضی برای تاسیس موزه های دائمی در ایران

کشورهای اسپانیا ،سنگاپور و ژاپن از متقاضیان نو احداث موزه در ایران هستند.

12 اسفند 1400

ضرورت حکمرانی مناسب دارایی های فیزیکی و اتخاذ سیاست های مناسب نگهداشت ، اهمیت توجه به چرخه عمر تجهیزات در کشور

رئیس هیات مدیره انجمن نگهداری و تعمیرات ایران با اشاره به شرایط فعلی کشور، اعمال تحریم ها و بالا رفتن قیمت قطعات یدکی بر ضرورت نگهداری صحیح و بهینه دارایی های فیزیکی و اهمیت چرخه عمر تجهیزات تاکید نمود و گفت: این موضوع مستلزم اتخاذ روش ها و سیاست های...

29 بهمن 1400

نمایشگاه ایران تلکام شروع به کار کرد

تهران (پانا) - بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راهکار های نوآورانه (ایران تلکام 1400)، شروع به کار کرد.

21 بهمن 1400

بهترین مکان های تماشای هنر خیابانی گرافیتی

گرافیتی امروزه پایش را فراتر از اشکال و طرح های بدون معنا و مفهوم گذاشته و هر اثر در این حوزه هنری حاوی پیامی است که بسته به شهر یا کشوری که در آن کشیده شده این پیام در دل طرح ها پنهان شده است.

20 بهمن 1400

اورال، بی 3 مسواک هوشمند با قابلیت اتصال به آیفون رونمایی کرد

شرکت اورال -بی (Oral-B) امروز جدیدترین مسواک هوشمند خود، یعنی iO10 را در نمایشگاه CES 2022 معرفی کرد. این مسواک بر اساس مدل اصلی مسواک های iO ساخته شده است که رونمایی از آن ها به سال 2020 بازمی شود.

17 بهمن 1400
تعداد: (45)