تور ترکیه: قهرمان ترکیه ای المپیک سرمربی تیم ملی جودو می شود

به گزارش وبلاگ ستاره و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان که روز چهارشنبه 27 بهمن ماه 1400 با دعوت رسمی سزار هویسز رئیس فدراسیون جودو کشور ترکیه راهی این کشور شده بود، پس از دیدار با همتای خود تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون جودو ایران و ترکیه را امضا کردند.

تور ترکیه: قهرمان ترکیه ای المپیک سرمربی تیم ملی جودو می شود

برترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی سرگرمی دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همواره در فکر شما خواهد ماند.

در ادامه سفر میراسماعیلی به ترکیه، وی با حسین اوزکان قهرمان پرافتخار جودوی این کشور نیز دیدار و گفت وگویی داشت. در این دیدار، توافقات اولیه با این جودوکار سرشناس ترکیه ای انجام شد تا در صورت توافق نهایی وی هدایت تیم ملی جودو بزرگسالان ایران را برعهده بگیرد.اوزکان به زودی راهی تهران شود و پس از بررسی شرایط جودوی کشورمان و مطرح کردن شرایط خود، توافقات نهایی با فدراسیون جودوی ایران امضا شود.

مدال طلای المپیک سیدنی در سال 2000، مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان در سال 1999، مدال طلای مسابقات قهرمانی اروپا در سال 1997، مدال طلای مسابقات قهرمانی بازی های مدیترانه ای در سال 1999 و… از خوش رنگ ترین مدال های اوزکان در دوران قهرمانی است. وی چندین سال سرمربی تیم ملی ترکیه نیز بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تور ترکیه: قهرمان ترکیه ای المپیک سرمربی تیم ملی جودو می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: قهرمان ترکیه ای المپیک سرمربی تیم ملی جودو می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید