مدل سازی سلامت فردی و اجتماعی از کلان داده ها آنالیز می گردد

به گزارش وبلاگ ستاره به نقل از پژوهشگاه فضای مجازی، دومین نشست از سری گفتگوهای آنلاین با موضوع شبکه های اجتماعی و تأثیرگذاری اجتماعی، با عنوان مدل سازی شرایط سلامت فردی و اجتماعی از کلان داده های رسانه های اجتماعی روز چهارشنبه 24 فروردین ماه (ساعت 17:30)، برگزار می گردد.

مدل سازی سلامت فردی و اجتماعی از کلان داده ها آنالیز می گردد

در این نشست پروفسور جوهان بولن استاد انفورماتیک و علوم شناختی از دانشگاه ایندیانا و مدیر مرکز پیچیدگی های اجتماعی و زیست پزشکی به آنالیز مدل سازی شرایط سلامت فردی و اجتماعی از کلان داده های رسانه های اجتماعی می پردازد.

به گفته وی، پیشرفت ها در پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشین و بعلاوه دسترسی پذیری کلان داده های رسانه های اجتماعی، ما را قادر می سازد تا شرایط شناختی، رفتاری، اجتماعی و عاطفی میلیون ها فرد را تقریباً به صورت لحظه ای ردیابی کنیم.

در این نشست قرار است درباره استخراج نشانگرهای طولی سلامت روان از آنالیز صفحات رسانه های اجتماعی و افرادی که دارای اختلال های روانی درونی تشخیص داده شده اند، صحبت گردد.

پروفسور بولن استاد انفورماتیک و علوم شناختی دانشگاه ایندیانا، دارای دکترای روانشناسی تجربی از بروکسل است و سابقه فعالیت در آزمایشگاه لوس آلاموس را دارد. وی بیش از 80 مقاله در زمینه علوم اجتماعی محاسباتی، پیچیدگی اجتماعی، سلامت، رفاه، یادگیری ماشینی و انفورماتیک در مجلات معتبر منتشر نموده است.

تحقیقات پروفسور بولن به وسیله مراکز مطرحی چون ناسا، دارپا و NSF حمایت شده است. پژوهش های پیشرو و ابتکارات وی در استفاده کلان داده های اجتماعی در پیش بینی و آنالیز رفتارهای اجتماعی و فردی در سال های اخیر بسیار مورد ارجاع بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدل سازی سلامت فردی و اجتماعی از کلان داده ها آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل سازی سلامت فردی و اجتماعی از کلان داده ها آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید