نارنجک یا استرس؛ چرا طرفدار تراکتور به بیمارستان منتقل شد؟

به گزارش وبلاگ ستاره، در اوایل ملاقات سپاهان و تراکتور در هفته اول لیگ برتر یک نارنجک در استادیوم نقش دنیا ترکید و پس از آن یکی از طرفداران تراکتور که دچار مشکل شده بود به بیمارستان منتقل شد. ابتدا به نظر می رسید این دو اتفاق در ارتباط با یکدیگر هستند، اما یک منبع آگاه در هیات فوتبال اصفهان به ایسنا گفت که انتقال طرفدار تراکتور به بیمارستان ارتباطی با انفجار نارنجک در استادیوم نقش دنیا نداشته است و علت این مساله تشنج آن طرفدار به علت دیگری بوده است.

نارنجک یا استرس؛ چرا طرفدار تراکتور به بیمارستان منتقل شد؟

با اعلام مسئولان برگزاری ملاقات سپاهان و تراکتور و روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان طرفدار تراکتور پس از تشنج در جریان بازی به بیمارستان غرضی منتقل شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان خاطرنشان کرد: این طرفدار به علتی غیر از جراحت ناشی از برخورد نارنجک یا تنش میان طرفداران راهی بیمارستان شده است.

مسعود سعیدی، مدیر رسانه ای تیم سپاهان نیز در این خصوص با رد صحبت هایی مبنی بر پرتاب نارنجک به وسیله طرفداران سپاهان به سمت طرفدار تراکتور، اظهار کرد: بر خلاف بحث های مطرح شده، هیچ گونه تنشی بین طرفداران دو تیم وجود نداشت و اتفاقی صورت نگرفت و این طرفدار دچار فشار عصبی شده بود.

مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان افزود: از طرفدارانمان تشکر می کنم که امروز نشان دادند میزبانی از مهمان به چه شکل است. برخلاف اتفاقاتی که فصل قبل در تبریز افتاد، امروز طرفداران سپاهان رسم مهمان نوازی را نشان دادند.

وی با اشاره به حواشی پیش از ملاقات سپاهان و تراکتور، توضیح داد: طی هفته های گذشته از سوی تیم حریف صحبت هایی در خارج از زمین مطرح شد که متاسفانه امروز به داخل زمین هم کشیده شد و امیدوارم باشگاه محترم تراکتور این الگوبرداری غلط از بعضی تیم های فصل قبل و حاشیه سازی را کنار بگذارند.

سعیدی افزود: امیدوارم تیم تراکتور از مدل سپاهان الگو بگیرد چراکه ما به جای حاشیه سازی های رسانه ای تمرکز خود را بر زمین مسابقه معطوف نموده ایم تا در کنار هم از فوتبال لذت ببریم.

در ادامه باشگاه سپاهان نیز طی بیانیه ای با رد احتمال برخورد میان طرفداران خاطرنشان کرد: مستندات پزشکی چنین ادعایی را به طور قطع رد می نماید. گذشته از این مسئول اورژانس حاضر در استادیوم نیز طی مصاحبه بر حمله عصبی تاکید داشته است. گفتنی است که این طرفدار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شده و در حال حاضر در سلامت به سر می برد.

منبع: فرارو

به "نارنجک یا استرس؛ چرا طرفدار تراکتور به بیمارستان منتقل شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارنجک یا استرس؛ چرا طرفدار تراکتور به بیمارستان منتقل شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید