واکنش سرپرست استقلال به مشکل نکونام ، به هر حال اتفاقی است که افتاده ...

به گزارش وبلاگ ستاره، با اعلام سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت آبی پوشان حل نشده است.

واکنش سرپرست استقلال به مشکل نکونام ، به هر حال اتفاقی است که افتاده ...

به گزارش وبلاگ ستاره، بحث حضور جواد نکونام در استقلال، به یک موضوع پرحاشیه در روزهای اخیر نزدیک شده است. سرمربی جوانی که گزینه نخست راهنمایی آبی ها به شمار می رود و مدیران باشگاه در روزهای گذشته کوشش زیادی برای توافق با این سرمربی انجام داده اند.

در شرایطی که به نظر می رسد نکونام مسئله ای برای پذیرش راهنمایی آبی ها نداشته باشد، اما مانع بزرگ در این خصوص، مشکل وی برای عقد قرارداد با استقلال است که پس از جدایی پرحاشیه وی از فولاد به وجود آمد و باید مجوزهایی جهت نشستن این سرمربی جوان روی نیمکت آبی پوشان صادر گردد.

در شرایطی که قرار بود تا آخرین ساعات امشب تکلیف نیمکت استقلال معین گردد، اما به نظر می رسد این اتفاق رخ ندهد و استوری حجت کریمی نیز نشان دهنده این مسئله است که طرفداران این تیم باید چند روزی دیگر نیز منتظر باشند تا در نهایت جانشین ساپینتو معرفی گردد.

این موضوع در گفتگوی کریمی با خبرگزاری آنا تأیید شد چرا که برخلاف اخبار مطرح شده، مشکل نکونام برای انتخاب به عنوان سرمربی استقلال همچنان پابرجاست.

کریمی در اظهارات خود در خصوص منتفی شدن حضور نکونام در استقلال گفت: من هم خبرهایی که مطرح شده را شنیدم. به هر حال اتفاقی است که افتاده. قرار بود مشکلش را حل نماید که حل نشده است.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد شکایت باشگاه فولاد در حل نشدن مشکل نکونام دخیل بوده، گفت: من چیزی از این ماجرا نمی دانم و فقط شنیده ام.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش سرپرست استقلال به مشکل نکونام ، به هر حال اتفاقی است که افتاده ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرپرست استقلال به مشکل نکونام ، به هر حال اتفاقی است که افتاده ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید