پس از شیائومی نوبت به خودروی هواوی رسید، عکس

به گزارش وبلاگ ستاره، هواوی در میان هیاهو فراوان برای خودرو شیائومی، از شروع تحویل لوکسید S7 به مشتریان اطلاع داد.

پس از شیائومی نوبت به خودروی هواوی رسید، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ستاره و براساس گزارش زومیت، همزمان با استقبال شدید از خودرو شیائومی SU7، یو چنگدونگ، مدیرعامل کسب وکار محصولات مصرفی هواوی، در ویبو خاطرنشان کرد که تحویل سدان الکتریکی Luxeed S7 به مشتریان شروع شده است.

خودرو لوکسید S7 محصول مشترک هواوی و چری محسوب می گردد. به گفته چنگدونگ چالش های فراوری خودرو که به کمبود تراشه و مسائل خطوط فراوری نسبت داده می شد رفع شده است و لوکسید S7 در تعداد قابل توجهی آماده تحویل به مشتریان است.

خودرو هواوی در زمان معرفی هیجان زیادی در بازار ایجاد کرد و تا آذر 1402 بالغ بر 20 هزار دستگاه از آن به وسیله مشتریان پیش خرید شد. قیمت خودرو مورد بحث از 249٬800 یوان (حدود 34٬600 دلار) شروع می گردد که مقرون به صرفه تر از تسلا مدل اس است.

S7 به عنوان اولین سدان از برند لوکسید در چندین تیپ از جمله پرو مکس، مکس پلاس و مکس RS عرضه می گردد. این خودرو از باتری 800 ولتی با فناوری اختصاصی هواوی استفاده می نماید و برترین مدل آن می تواند تنها با یک بار شارژ مسافتی به طول 855 کیلومتر را طی کند.

تحلیلگران می گویند که لوکسید S7 فناوری های دیجیتالی پیشرفته ای را ارائه می دهد که آن را به یک رقیب قدرتمند در بازار روبه رشد خودروهای برقی چین تبدیل می نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "پس از شیائومی نوبت به خودروی هواوی رسید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از شیائومی نوبت به خودروی هواوی رسید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید