خودرو

پیش بینی هزینه های سفر سه روزه به دبی

ما در این مقاله قصد داریم به آنالیز دقیق هزینه های یک سفر سه روزه به دبی بپردازیم و شما را با تمام جزئیات آن آشنا کنیم.

10 اردیبهشت 1403

پس از شیائومی نوبت به خودروی هواوی رسید، عکس

هواوی در میان هیاهو فراوان برای خودرو شیائومی، از شروع تحویل لوکسید S7 به مشتریان اطلاع داد.

14 فروردین 1403

برندی که قرار بود وارد ایران گردد، به طور رسمی از خودروسازی خارج شد، عکس

برند اسپانیایی سئات که جزو زیرمجموعه های برند فولکس واگن به شمار میرود، به خاتمه مسیر خودروسازی خود رسیده است. بسیاری از افراد از زمانی که کوپرا به یک برند مستقل تبدیل شد، دچار ابهاماتی درباره برند سئات شدند، اما گروه فولکس واگن به تازگی گفت که SEAT شیوه...

13 شهریور 1402

اختراع دستگاه مجهز به هوش مصنوعی که سرعت پیاده روی را 3 برابر می نماید

یک شرکت دانش بنیان در آمریکا دستگاهی را اختراع نموده است که با بستن آن به زیر کفش ها سرعت راه رفتن به سه برابر سرعت عادی افزایش پیدا می نماید.

27 اردیبهشت 1402

خرید 40 مدل کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو با کارآیی بالا و جنس عالی

امروزه کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو یکی از لوازمی است که استفاده از آن توسعه یافته است. اگر شما نیز در پی خرید این کیف هستید ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این محصول زیبا و کاربردی بیشتر آشنا شوید.

10 اردیبهشت 1402

پیش بینی بارش سنگین باران در نقاط کوهستانی تهران ، آماده باش نیروهای خدمات شهری در شمال تهران

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک تهران اعلام کرد: نیروهای خدمات شهری از چهارشنبه شب به صورت آماده باش در نقاط حساس و آبگیر شمال تهران مستقر شدند.

25 فروردین 1402

شکار بزرگترین مار زنگی در کالیفرنیا، عکس

کالیفرنیا همواره یکی از قطب های پرورش مارهای زنگی بوده است و اخیرا بزرگترین گونه تا به حال دیده شده از آن از طریق دوربین ها شکار شد.

16 اسفند 1401

خانه تکانی اساسی به روش آسان

وقت آن است که به این فکر کنید که چگونه خانه خود را برای سال تازه تمیز نگه دارید. شما می توانید با چند روش تمیز کردن ساده، خانه خود را درخشان و آماده کنید. چه در یک خانه بزرگ زندگی کنید و چه در یک آپارتمان کوچک، تمیز کردن سال نو با یادگیری چند تکنیک مفید می...

26 بهمن 1401

ببینید ، آخرین شرایط منطقه ها زلزله زده خوی ، وزیر بهداشت: بیمارستان سلماس قابل استفاده نیست ، انتقال 116 مصدوم به شهرهای اطراف

عین اللهی، وزیر بهداشت گفت: یک بیمارستان صحرایی با تمام امکانات برقرار شده است. دارو به اندازه فراوان وجود دارد.

13 بهمن 1401

دو شاسی بلند نو که سایپا به ایران وارد می نماید

گروه خودروسازی سایپا میخواهد دو شاسی بلند تازه چینی وی جی وی U75 پلاس و زوتی T300 را به شکل وارداتی به بازار ایران عرضه کند.

30 دی 1401

این شاسی بلند چینی 6 میلیارد تومان قیمت دارد، تصاویر جدیدترین خودروی برقی BYD

بزرگ ترین تولیدکننده خودرو های پلاگین در دنیا با خودرو های آفرود نو یانگ وانگ یو8 (YangWang U8) و سوپراسپورت U9 وارد بازار می گردد.

24 دی 1401

آنالیز هزینه های سفر زمستانی به جزیره قشم

زمستان یکی از برترین فصل ها برای سفر به منطقه ها جنوبی کشور به خصوص جزیره های زیبای کیش و است. دره ستارگان، بندر لافت، جنگل های حرا، روستای گوران، جزایر نار، تنگه چاهکوه وغار نمکدان از جمله زیباترین جاذبه های سفر به هستند.

15 دی 1401

چگونه زباله در خلازیر به مصیبت لاینحل تبدیل می گردد؟

انبوهی از زباله ، از ظروف غذا و کیسه های پلاستیکی تا نخاله های ساختمانی، پراکنده در گوشه و کنار گاراژهای به هم پیوسته رها شده است. خودروهای باربری پشت سر هم در رفت وآمدند و گاراژداران مشغول کار؛ گویا همه چیز عادی است.

15 آذر 1401

هتل بوتیک اسپلندید، اقامتگاهی سه ستاره و مشهور در بلغارستان

هتل بوتیک اسپلندید در شهر وارنای بلغارستان واقع شده است. این هتل سه ستاره بوده و در میان هتل های وارنا از معروفیت زیادی برخوردار است، زیرا به علت قیمت مناسب و برخورد خوب پرسنل در میان جهانگرد ها و گردشگران هواداران زیادی کسب نموده است.

3 آبان 1401

10 مورد از برترین جاذبه های گردشگری جیپور

جاذبه های گردشگری جیپور و معرفی تک تک آنها هدف ما در این مقاله است. یکی از شهرهای تاریخی و توریستی هند جیپور است که به شهر صورتی نیز معروف است. علت مشهور بودن این شهر به شهر صورتی، وجود بناهایی صورتی رنگ در شهر است. یادگاری های تاریخی این شهر باعث شده است...

11 شهریور 1401

طرح تازه فروش نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون؛ ویژه شهریور 1401

ایران خودرو دیزل طرح نو فروش نقد و اقساطی پیکاپ فوتون تونلند دیزلی را اعلام نمود؛ این شرایط فروش از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 8 شهریورماه 1401 شروع خواهد شد.

9 شهریور 1401

با جاهای دیدنی فومن و جاذبه های گردشگری آن آشنا شوید

اگر با شنیدن فومن تنها یاد کلوچه های خوشمزه فومنی می افتید، این مقاله برای شما مناسب است. چرا که اینجا قصد داریم سفری به قلب فومن داشته باشیم. این منطقه زیبای سبز و مخملین گیلان. مقصد محبوب بسیاری از گردشگران و یکی از نقاط دیدنی ایران. پاسخ این سوال که...

8 مرداد 1401

افزایش 20 درصدی سطح کیفیت محصولات سایپا

آنالیز عملکرد سال 99 گروه خودروسازی سایپا نشان می دهد که این خودروساز پیروز شده است با کسب 7 ستاره نو کیفی، سطح کیفیت محصولات سایپا را به مقدار 20 درصد ارتقا دهد.

7 مرداد 1401

مقایسه چانگان CS35 با جک S3، ام وی ام X22 و ساندرو استپ وی

چانگان CS35 یکی از انتخاب های موجود در بازار برای علاقه مندان به خودروهای شاسی بلند با قیمت بسیار پایین تر نسبت به نمونه های ژاپنی و کره ای است و آن را باید با دیگر کراس اوورهای چینی موجود در بازار مقایسه کرد. از همین رو، در این مطلب به مقایسه چانگان CS35 با...

7 مرداد 1401

جشنواره سن خوان در اسپانیا

اسپانیا جشنواره سن خوان را برای استقبال از تابستان جشن گرفت.

1 مرداد 1401
تعداد: (87)