گلکسی بادز 2 پرو به شما یادآوری می نماید گردن خود را ورزش دهید

به گزارش وبلاگ ستاره، در کنار تمام قابلیت ها و پیشرفت های خوب در مقایسه با قبل، گلکسی بادز 2 پرو حتی می تواند به شما یادآوری کند باید به گردن خود ورزش دهید.

گلکسی بادز 2 پرو به شما یادآوری می نماید گردن خود را ورزش دهید

سامسونگ 9 روز پیش از محصولات سخت افزاری تازه خود برای سال 2022 رونمایی کرد. گوشی های تاشو، ساعت های هوشمند و یک ایربادز با نام گلکسی بادز 2 پرو که در این مطلب قرار است به قابلیتی در همین مدل آخر بپردازیم. گلکسی بادز 2 پرو از لحاظ شکل ظاهری اگرچه شبیه به هدفون بی سیم قبلی سامسونگ یعنی گلکسی بادز پرو است، اما از لحاظ قابلیت، نسبتا بهتر از آن است که از جمله این موارد می توان به بهبود کلی کیفیت صدا، حذف نویز قدرتمندتر، طول عمر بیشتر باتری و صدای 360 درجه با کیفیت بهتر، اشاره نمود.

اما تمام این قابلیت ها به کنار، ظاهرا گلکسی بادز 2 پرو یک قابلیت بسیار مجذوب نماینده دارد که کاملا آن را از سایر محصولات موجود در بازار، نه فقط نماینده های سامسونگ متمایز می نماید. اینطور که به نظر می رسد، شرکت کره ای درون محصول تازه خود یک سنسور ردیاب قرار داده که می تواند حرکت سر را پایش کند. در نتیجه اگر کاربر برای مدت زمانی طولانی گردن خود را ثابت نگه دارد، به او یادآوری می نماید که باید اندکی آن را ورزش دهد.

معمولا کسانی که پشت میز کار می نمایند باید هر چند دقیقه یک بار، به تمام بدن خود ورزش بدهند، حرکات کششی انجام بدهند، تحرک داشته باشند یا به طور کلی بالاخره از حالت سکون خارج شوند تا به بدن شان در نتیجه ثابت ماندن طولانی مدت، آسیبی وارد نگردد. حال سامسونگ در راستای یاری به افرادی که حین پوشیدن این ایربادز، پشت میز هم می نشینند و فراموش می نمایند به فکر سلامتی خود باشند، قابلیتی را در نظر گرفته که به آن ها یادآور می گردد اندکی به خود ورزش دهند و تحرک داشته باشند. این باعث می گردد اندام های مختلف بدن از جمله گردن، شانه ها و پشت همواره انعطاف داشته باشند.

در اسکرین شات بالا هم که از اپلیکیشن گلکسی Wearable ثبت شده، می بینید که گلکسی بادز 2 پرو می تواند حرکات سر و گردن شما را پایش و در نتیجه پیامی را بعد از 10 دقیقه ثابت ماندن، به شما ارسال کند. اگرچه گجت های هوشمند زندگی ما را متحول نموده اند اما استفاده نادرست از آن ها چندین برابر فایده شان به ما آسیب خواهند رساند. در نتیجه این حرکت جالب از سوی سامسونگ بسیار تحسین برانگیز بود.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی بادز 2 پرو به شما یادآوری می نماید گردن خود را ورزش دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی بادز 2 پرو به شما یادآوری می نماید گردن خود را ورزش دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید