کاراته

ورزشکار و مربی ووشو: آرزو دارم در منطقه 4 باشگاه دایرکنم ، این ورزش هوش و تمرکز بالایی می خواهد

در اینکه ورزش های رزمی بین جوانان و نوجوانان هواداران بی شماری دارد، تردیدی نیست. این ورزش ها به دلایل فراوان برای جوانان جاذبه بسیاری دارند. ووشو یکی از همین ورزش هاست که دارای قدمتی چند هزار ساله و تنوع حرکتی فراوان است.

25 اسفند 1401

سوتی بحث برانگیز تلویزیون در بخش خبرورزشی

اخبار ورزشی ساعت 19 شبکه سه روز گذشته آیتمی در مورد ارادت ورزشکاران به امام حسین (ع) پخش و در آن با چند ورزشکار مصاحبه کرد. نکته عجیب در مورد این آیتم، اما اشتباهات باورنکردنی در نوشتن نام این افراد بود.

15 مرداد 1401

کاراته کاهای ایران شش برنز کسب کردند، کوشش برای کسب شش مدال طلا

به گزارش خبرنگاران، در ادامه این رقابتها که از روز شنبه 27 آذرماه به میزبانی قزاقستان در آلمانی شروع شده، تیم اعزامی کشورمان پیروز به کسب شش مدال برنز دیگر شد. ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، طراوت خاکسار در وزن 5- کیلوگرم، لیلا برجعلی در وزن 68+ کیلوگرم،...

25 فروردین 1401

زمان برگزاری انتخابی کاراته زنان ایران اعلام شد

تهران (پانا) - انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته بانوان جمعه برگزار می شود.

28 شهریور 1400

خبرنگاران تعطیلی بازار تهران یک هفته دیگر تمدید شد

تهران- خبرنگاران- رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه تعطیلی بازار عظیم تهران و اصناف قرار گرفته در گروه های شغلی دو، سه و چهار تمدید شده است، گفت: اصناف نامبرده از شنبه 4 اردیبهشت تا آدینه 10 اردیبهشت ماه اجازه فعالیت ندارند.

27 اردیبهشت 1400

اساسنامه جدید فدراسیون ها بیشترین منفعت را برای ورزش زنان دارد

به گزارش خبرنگاران، مهین فرهادی زاد در مراسم تجلیل از فعالین حوزه ورزش بانوان اهمیت عدالت جنسیتی را در تخصیص اعتبارات برای فدراسیون های ورزشی یکی از اقدامات مهم برای توسعه ورزش بانوان دانست و شرح داد: تفاهم نامه هایی که بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون...

14 اسفند 1399