خبرنگاران استخر و تالارهای پذیرایی پردیس یک ماه تعطیل شد

به گزارش وبلاگ ستاره، تهران - خبرنگاران - فرماندار شهرستان پردیس گفت: تالارهای پذیرایی و استخرهای این شهرستان تا یک ماه آینده به منظور پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا تعطیل می شود.

خبرنگاران استخر و تالارهای پذیرایی پردیس یک ماه تعطیل شد

عبدالعظیم رضایی فرماندارشهرستان پردیس روز پنجشنبه گفت: فعالیت استخرها و تالارهای پذیرایی در صورت مساعد بودن شرایط پس از یک ماه از سر گرفته می شود و در صورت نامساعد بودن شرایط بیماری کرونا در سطح شهرستان، تعطیلی این مراکز تمدید خواهدشد.

وی ادامه داد: براساس مصوبات ستاد ملی تطبیق با شرایط شهرستان، برگزاری مراسم جشن و ترحیم در تالارها، منازل مسکونی و باغ ویلاها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: شهروندان موظف به استفاده ازماسک در اتوبوس ها، مراکزتجمع جمعیتی،ادارات دولتی و شرکت های خصوصی و مراکز خدمات عمومی هستند.

رضایی عنوان کرد: مراکز تجمع جمعیتی و ادارات موظف به رعایت الزامات بهداشتی اعلام شده هستند وعدم رعایت موارد یاد شده برخورد قانونی با متخلفین را به همراه خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: برگزاری تجمعات غیر ضروری وعادی انگاری اوضاع ،خیز مجدد بیماری کووید 19 را به همراه دارد.

وی با تاکید برضرروت افزایش نظارت و بازرسی در سطح شهرستان عنوان کرد: استفاده ازماسک را برای دریافت هرگونه خدماتی در مراکزاداری و خدماتی الزامی است.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به ضدعفونی معابرعمومی شهرستان، گفت: معابرعمومی، وسایل حمل و نقل عمومی، فروشگاه ها و مراکز تجاری در سطح شهرستان به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مستمر انجام می شود.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، تا به امروز 250 هزار و 458نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 221 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به 12 هزار و 305 نفر رسید.

سیما سادات لاری روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (19 تیر 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 79 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 995 مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 250 هزار و 458 رسید.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استخر و تالارهای پذیرایی پردیس یک ماه تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استخر و تالارهای پذیرایی پردیس یک ماه تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید