هتل بوتیک اسپلندید، اقامتگاهی سه ستاره و مشهور در بلغارستان

به گزارش وبلاگ ستاره، هتل بوتیک اسپلندید در شهر وارنای بلغارستان واقع شده است. این هتل سه ستاره بوده و در میان هتل های وارنا از معروفیت زیادی برخوردار است، زیرا به علت قیمت مناسب و برخورد خوب پرسنل در میان جهانگرد ها و گردشگران هواداران زیادی کسب نموده است.

هتل بوتیک اسپلندید، اقامتگاهی سه ستاره و مشهور در بلغارستان

هتل بوتیک اسپلندید دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی است و در مرکز شهر واقع شده است که این امر سبب می شود تا مسافران در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما با انتخاب این هتل برای اقامتشان از جاهای دیدنی و گردشگری زیادی به راحتی بازدید نمایند. هتل بوتیک اسپلندید در نزدیکی کلیسای جامع اسامپشن و باغ دریایی وارنا واقع شده است.

بعلاوه ایستگاه اتوبوس فرودگاه به شماره 409 نیز در نزدیکی این هتل واقع شده است، بعلاوه برای دسترسی به فرودگاه نیز می توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره مند شوید. گفتنی است که قدمت ساختمان هتل Boutique Splendid Hotel Varna به 100 سال قبل برمی شود که بازسازی شده و به مراکز خرید و سالن باله و تئاتر وارنا نیز نزدیک است.

با اقامت در این هتل دسترسی آسانی به ساحل وارنا خواهید داشت. از جمله امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق های خانواده، آزاد بودن ورود حیوانات و شاتل فرودگاهی.

امکانات عمومی هتل بوتیک اسپلندید وارنا

در هتل بوتیک اسپلندید اینترنت وای فای به صورت رایگان ارائه می شود که در سراسر هتل قابل دسترس است. توجه داشته باشید که پارکینگ در این مجموعه دایر نبوده و مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می نمایند، باید به فکر محل پارک ماشینشان باشند. بر اساس قوانین رایج در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را دارند، فقط برای این کار باید درخواست ارائه شود و هزینه مربوطه نیز پرداخت شود. در صورتی که تمایل به گشت و گذار با ماشین را داشته باشید، به راحتی می توانید از بخش مربوطه اتومبیل کرایه کنید.

بعلاوه دسترسی به تمامی طبقات هتل Boutique Splendid Hotel Varna به وسیله آسانسور امکان پذیر است. در لابی بخشی به عنوان اتاق چمدان در نظر گرفته شده است و مسافران می توانند وسایلشان را به این قسمت بسپارند.

بعلاوه خدماتی نظیر خشک شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در لابی هتل بوتیک اسپلندید انجام می گیرد. برای برگزاری جلسات کاری نیز سالن کنفرانس دایر شده شده است تا مسافرانی که به قصد کار راهی شهر وارنا می شوند به راحتی در این سالن جلساتشان را برگزار نمایند.

امکانات تفریحی هتل

از جمله امکانات تفریحی در این هتل زیبا می توان به وجود باشگاه بدن سازی اشاره نمود که دارای مجهزترین دستگاه ها بوده و مسافران می توانند در صورت تمایل در باشگاه هتل Boutique Splendid Hotel Varna ورزش نمایند.

انواع اتاق های و امکانات آن ها

اتاق های موجود در داخل این هتل عبارت اند از اتاق دوبل، استودیو، اتاق سینگل، سوئیت تک خوابه، اتاق سینگل اکونومی، اتاق توئین استاندارد. همه اتاق ها به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. در داخل اتاق ها می توانید از خدماتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی، فضای نشیمن با کاناپه تخت شو، میز کار، مینی بار و تلویزیون و تلفن بهره مند شوید. از پنجره اتاق ها نیز می توانید منظره زیبایی از شهر را دیدن کنید.

رستوران هتل

در هتل بوتیک اسپلندید رستوران دایر شده است که وعده صبحانه به صورت سلف سرویس و وعده های ناهار و شام نیز با پرداخت هزینه مربوطه و به صورت منویی ارائه می شوند.

فاصله هتل بوتیک اسپلندید وارنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا خانه اپرای وارنا: 100 متر

فاصله تا باغ شهر وارنا: 200 متر

فاصله تا موزه مردم شناسی وارنا: 350 متر

فاصله تا کلیسای جامع اسامپشن: 500 متر

فاصله تا ساحل وارنا: 1.1 کیلومتر

فاصله تا باغ وحش وارنا: 2.2 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل بوتیک اسپلندید، اقامتگاهی سه ستاره و مشهور در بلغارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بوتیک اسپلندید، اقامتگاهی سه ستاره و مشهور در بلغارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید