د 8 پالم بای هاوس آف اریجینالز؛ هتلی 5 ستاره و لوکس در دبی برای علاقه مندان اقامتگاه های ساحلی

به گزارش وبلاگ ستاره، هتل د 8 پالم بای هاوس آف اریجینالز در سال 2021 در جزیره پالم جمیرا افتتاح شده است. Th8 Palm by House Of Originals Dubai از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر دبی به شمار می رود. هتل د 8 پالم گزینه ای ایده آل برای علاقه مندان اقامتگاه های ساحلی است.

د 8 پالم بای هاوس آف اریجینالز؛ هتلی 5 ستاره و لوکس در دبی برای علاقه مندان اقامتگاه های ساحلی

با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به سواحل دبی خواهید داشت. همان طور که می دانید جاذبه های دبی یکی از اصلی ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر مجذوب نماینده است.

پیشنهاد می کنیم طی اقامتتان در هتل د 8 پالم بای هاوس آف اریجینالز بازدید از برج خلیفه و برج العرب را از قلم نیاندازید. هتل پالم گزینه ای ایده آل برای سفرهای دونفره است. با اقامت در این هتل لحظات خاطره انگیزی را تجربه خواهید کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل د 8 پالم بای هاوس آف اریجینالز

در هتل د 8 پالم بای هاوس آف اریجینالز طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. با استفاده از اینترنت رایگان ارتباط راحتی را تجربه خواهید کرد. پارکینگ رایگان، آسانسور و پذیرش 24 ساعته از دیگر امکانات اساسی Th8 Palm by House Of Originals Dubai به شمار می روند. در قسمت پذیرش خدماتی نظیر کانسیرج، خودپرداز و فاکتور به مهمانان ارائه می گردد.

در این هتل چک این از ساعت 15 تا 24 و چک اوت تا پیش از ساعت 12 انجام می گیرد. تیم حرفه ای هتل د 8 پالم مسلط به زبان های انگلیسی و عربی هستند و با مهمان نوازی ویژه ای برای ایجاد اقامتی راحت کوشش می نمایند. در این هتل خدمات خانه داری به صورت رایگان انجام می گردد و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات خشک شویی، اتو و لاندری برخوردار شوید.

هتل پالم بای هاوس پذیرای بچه ها در تمام رده های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، هتل پالم را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل نموده است.

از امکانات دیگر هتل می توان به کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته در منطقه ها مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره نمود. گفتنی است نزدیک ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین المللی دبی است که در 36 کیلومتری هتل قرار گرفته است. ورود حیوانات خانگی به هتل د 8 پالم ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل Th8 Palm by House Of Originals دارای واحدهای اقامتی شیک و راحتی است. با اقامت در واحدهای اقامتی این مجموعه مانند خانه خودتان راحت خواهید بود. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل سوئیت های یک خوابه، دوخوابه و اتاق های کینگ است. اتاق های هتل پالم بای هاوس دارای بالکن هستند و چشم انداز زیبایی از دریا از آن ها دیده می گردد. تمامی امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق ها گنجانده شده است.

تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، تلفن و میز از دیگر امکانات موجود در اتاق ها به شمار می رود. بعضی از واحدهای هتل د 8 پالم بای هاوس آف اریجینالز دارای آشپزخانه و امکانات پخت و پز هستند. گفتنی است هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند هیچ یک از واحدهای اقامتی این هتل، ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و ضروری است هنگام رزرو اتاق به این نکته دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل

هتل Th8 Palm با نزدیکی به ساحل، برترین گزینه برای سفر تفریحی است. با انتخاب این هتل در هر زمان که تمایل داشته باشید، می توانید در کنار ساحل قدم زده و از تماشای دریا لذت ببرید. در اوقات فراغتتان می توانید در استخر هتل شنا کنید. این مجموعه دارای 3 استخر روباز است. برای بچه ها عزیز استخر جداگانه ای اختصاص داده شده است. برای رفاه حال مهمانان عزیز در کنار استخر، آفتاب گیر و صندلی های مخصوص گنجانده شده است. باغ زیبای هتل فضای مناسبی برای گردش دارد. بچه ها عزیز در زمین بازی اوقات خوشی سپری خواهند کرد. باشگاه ورزشی از دیگر امکانات تفریحی هتل د 8 پالم به شمار می رود.

رستوران هتل

هتل Th8 Palm دارای 2 رستوران باکیفیت است. با اقامت در هتل پالم روزتان با صرف صبحانه آمریکایی شروع خواهد شد. برای ناهار و شام می توانید از غذاهای بین المللی رستوران نوش جان کنید. انواع غذاهای رژیمی، گیاهی، بدون گلوتن و اسنک نیز موجود است. برای صرف دسر سری به کافی شاپ دنج هتل بزنید. در صورت تمایل می توانید غذایتان را داخل اتاقتان میل کنید.

فاصله هتل د 8 پالم بای هاوس آف اریجینالز دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا آب نمای پالم: 1.7 کیلومتر

فاصله تا پارک آبی آتلانتیس دبی: 2 کیلومتر

فاصله تا برج العرب: 8 کیلومتر

فاصله تا پارک وایلد وادی: 8.2 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "د 8 پالم بای هاوس آف اریجینالز؛ هتلی 5 ستاره و لوکس در دبی برای علاقه مندان اقامتگاه های ساحلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "د 8 پالم بای هاوس آف اریجینالز؛ هتلی 5 ستاره و لوکس در دبی برای علاقه مندان اقامتگاه های ساحلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید