یک هزار و 268 نفر در صنعت گردشگری استان سمنان اشتغال دارند

به گزارش وبلاگ ستاره، کرم زاده گفت: فعالیت 324 واحد تاسیسات گردشگری با 987 اتاق و ظرفیت سه هزار و 732 نفر در این استان، زمینه اشتغال یک هزار و 268 نفر را فراهم نموده است.

یک هزار و 268 نفر در صنعت گردشگری استان سمنان اشتغال دارند

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان جاذبه های تاریخی و توریستی بسیاری را در خود جای داده است ابراز داشت: طبیعت بکر، آب های روان، جنگل، کویر، آسمان پر ستاره و بنا های تاریخی فاخر از جمله جاذبه های این استان است که می توان از آن به عنوان قاره ای کوچک و با تنوع اقلیمی و آب و هوایی بالا و مقصدی تازه و بکر برای توریستان یاد کرد.

وی اضافه نمود: در کنار این جاذبه ها، زیرساخت های قابل توجهی نیز در جای جای این استان برای پذیرش و اسکان توریستان فراهم شده است و توسعه کیفی و کمی زیرساخت های توریستی با جذب سرمایه گذار به خوبی دنبال می گردد.

اجرای 30 پروژه سرمایه گذاری در حوزه توریستی

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان سمنان گفت: اکنون 30 پروژه توریستی با اعتبار یک هزار و 600 میلیارد تومان در استان سمنان در دست ساخت اسکه تکمیل این طرح ها زیرساخت ها و ظرفیت توریست پذیری استان را ارتقاء می دهد.

کرم زاده اعلام کرد: اجرای طرح های توریستی استان زمینه اشتغال مستقیم بیش از یک هزار و 300 نفر را فراهم می نماید.

وی اضافه نمود: این طرح ها شامل ایجاد هتل، اقامتگاه سنتی، مجتمع توریستی، اقامتگاه بوم گردی، تأسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع خدماتی رفاهی و سفره خانه های سنتی است که پس از بهره برداری از آن ها، یک هزار و 338 تخت به ظرفیت اقامتی استان اضافه خواهد شد.

وبلاگ ستاره سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یک هزار و 268 نفر در صنعت گردشگری استان سمنان اشتغال دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هزار و 268 نفر در صنعت گردشگری استان سمنان اشتغال دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید