9 ترفند استفاده از آجر نما در دکوراسیون داخلی در سال 2021

به گزارش وبلاگ ستاره، استفاده از آجر نما در طراحی دکوراسیون داخلی و محبوبیت آن، در مقایسه با چند سال گذشته رونق بسیاری پیدا نموده است. کاربرد آجرنما در معماری و طراحی های خارجی، به یکی از ترندهای دکوراسیون در سال 2021 تبدیل شده است، از این رو معماران حرفه ای ایرانی نیز در پی ایده های ناب جهت خلق دکوراسیونی منحصر بفرد، خاص و خلاقانه با آن هستند.

9 ترفند استفاده از آجر نما در دکوراسیون داخلی در سال 2021

سایت آجر آنلاین به عنوان معتبر ترین مرکز فروش آجر نما در سراسر ایران، سعی نموده است در این مقاله نکات کلیدی و ترفندهای دیزاین دکوراسیون و نمای داخلی را در سال 2021 توضیح دهد تا در صورت تمایل به خرید آجر نما بتوانید با اطلاعاتی جامع در این خصوص اقدام کنید.

آجر آنلاین

آجر دکوراسیون داخلی

چرا آجر نما برای طراحی دکوراسیون داخلی برترین انتخاب است؟

چرا در طراحی دکوراسیونی زیبا و خاص به استفاده از آجر نما تاکید داریم؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از که در پی ایجاد تغییر در سال نو هستید، به وجود آمده باشد. ادامه این مقاله به مزیت های استفاده از آجرنما پرداخته است.

6 مزیت استفاده از آجرنما در طراحی داخلی

قرقی ندارد که شما به طراحی های کلاسیک علاقه مند باشید یا هوادار دکوراسیون مدرن و مینیمال باشید؛ دیوار آجری و استفاده از آجر نما می تواند از اصلی ترین پایه های دکوراسیون در منزل شما باشد. با ما همراه باشید تا دلایل انتخاب آجر را برای شما توضیح دهیم.

تنوع بسیار بالای آجر دکوراتیو داخلی

از جمله آجرهایی که در نمای داخلی ساختمان به وفور از آن استفاده می نمایند، آجر تزئینی یا آجر سفید دکوراتیو است. این آجر در ابعاد، رنگ ها و طرح های مختلفی ساخته شده و دست طراحان را برای طرح های گوناگون باز گذاشته است. شما می توانید آجر دکوراتیو را با طرح ساده و یا کرکره ای در رنگ های سفید، طوسی، مشکی، کرم قهوه ای و… بهره ببرید.

هماهنگی آجر نما با سبک های مختلف دکوراسیون

آجر سنتی، تزئینی، رستیک و… می توانند هم در دکوراسیون مدرن و هم در طراحی کلاسیک زیبا جلوه نموده و هماهنگی خوبی با سایر مصالح ایجاد نمایند؛ چرا که اگر شما بعد از چند سال بخواهید سبک دکور خانه خود را تغییر دهید، دیوار آجری مسئله ای برای شما ایجاد نمی کند.

با آجر نما قیمت طراحی دکوراسیون خود را کاهش دهید!

قیمت آجر نما و انواع مختلف آن در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی بسیار مناسب است و این موضوع باعث شده است بسیاری از معماران و یا مشتریان به سمت خرید آجر نما و استفاده از آن در طراحی دکوراسیون داخلی خود حرکت نمایند.

علاوه بر این برای ارزان تر کردن هزینه های پروژه خود، می توانید خرید آنلاین آجر را به وسیله وب سایت Ajoronline.com انجام داده و محصول مورد احتیاج خود را به قیمت درب کارخانه سفارش دهید.

9 ترند نو برای استفاده از آجر در نما داخلی

در ادامه متن می توانید با ترند ترین نکات طراحی دکوراسیون داخلی با آجر نما آشنا شده و برای طراحی داخلی منزل، محیط کار، رستوران یا کافی شاپ و… ایده بگیرید.

تی وی وال آجری، مدرن ترین سبک طراحی دیوار آجری نشیمن

اگر می خواهید تنها یک دیوار را در پذیرایی خود به آجرنما اختصاص دهید، پیشنهاد ما به شما دیوار پشت تلویزیون است؛ به ویژه زمانی که بخواهید تلویزیون خود را به دیوار بزنید، این برترین دیزاینی است که می توانید برای دیوار پشت آن بهره ببرید.

طراحی مانند شومینه و باربیکیو با آجر نسوز

از آن جایی که آجر نسوز نما مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارد، گزینه بسیار خوبی جهت ساخت شومینه و باربیکیو در حیاط ساختمان یا باغ ویلا محسوب می گردد. از این رو اگر تمایل به ساخت شومینه و باربیکیو دارید، برای خرید و مشاهده فهرست قیمت آجر نسوز نما به سایت آجر آنلاین مراجعه کنید.

طراحی دیوار با آجر نما برای نشان دادن وسایل دکوری منزل

طراحی دیوار با آجر نما رستیک یا هلندی می تواند دکوری های خانه شما را بیش از پیش به نمایش گذارد. شما میتوانید با طراحی یک دیوار در پذیرایی و ساختن طاقچه روی آن، بک گراند زیبایی را برای وسایل دکوری و تزئینی خود بوجود آورده و توجه همه را به سمت وسایل گران و تزئینی خود جلب کنید.

دیوار آجری در اتاق بچه ها، پیشنهاد ویژه ما به شما

با توجه به اینکه بچه ها رشد می نمایند و در سنین مختلفی قرار می گیرند؛ بعلاوه در سن و سال مختلف سلایق و احتیاجهای متفاوتی دارند، دیزاین دیوار با آجر نما در اتاق خواب آنها باعث می گردد در هر سنی که باشند و بخواهند دکور اتاق خود را تغییر دهند، مانعی وجود نداشته باشد و حتی در صورت تمایل، دیوار آجری اتاق خود را رنگ نمایند.

آجرنما با متریال های مختلفی می تواند ترکیب شده و در هر نوع سبکی جای گیرد؛ از این رو سلیقه بچه ها شما، چه دختر و چه پسر را در هر سنی میتواند پوشش دهد.

دیوار آجری جولانگاه خوبی برای هنرمندان

استفاده از آجر نما نسوز و یا هلندی دست شما را در طراحی های هنری باز گذاشته است. هنرمندان می توانند نقاشی های هنری خود را روی دیوار آجری طراحی نموده و به رنگ های دلخواه آن را رنگ آمیزی نمایند. در واقع با این کار می توانید شخصیت هنری و علاقه خود به هنر را به رخ بکشید.

استفاده از آجر نما در راهرو ورودی خانه

چه بهتر آنکه ورودی منزل شما با دیوار آجر دکوراتیو باشد. استفاده از دیوار آجری در راهرو ورودی می تواند این فضا را مجذوب کننده نموده و این تصور را که راهرو ورودی فضایی پرت و اضافی استرا از فکر افراد دور کند، چرا که با این کار شما نمایی مجذوب کننده در خانه خود بوجود آورده و این مکان از برترین بخش های منزل شما خواهد شد.

آجر آنلاین چطور به یاری شما میاد!؟

همانطور که متوجه شدید، دیوار با آجر نما (نسوز، سنتی، دکوراتیو، رستیک) می تواند فضای داخلی خانه شما را کاملا متحول کند. علاوه بر این باتوجه به اینکه قیمت آجر نما ساختمان نسبت به سایر متریال های دکوراسیون کمتر است، میتوان با صرف هزینه کمتر تغییرات چشمگیری در دکوراسیون خانه بوجود آورد.

امیدواریم ایده های ما در این مقاله برای شما مفید باشد. چنانچه می خواهید دکوراسیون خانه خود را متحول کنید لحظه ای درنگ ننموده و پس از مراجعه به فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین (https://ajoronline.com/) و مشاهده تنوع محصولات، آجرنمای مدنظر خود را تنها با یک تماس سفارش دهید.

واحد فروش آجر آنلاین تمامی مراحل کار شما را با دقت هرچه تمام تر رصد نموده و تجربه ماندگاری از خرید آنلاین آجر را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

منبع: اتاق

به "9 ترفند استفاده از آجر نما در دکوراسیون داخلی در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 ترفند استفاده از آجر نما در دکوراسیون داخلی در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید