اورال، بی 3 مسواک هوشمند با قابلیت اتصال به آیفون رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ ستاره، شرکت اورال -بی (Oral-B) امروز جدیدترین مسواک هوشمند خود، یعنی iO10 را در نمایشگاه CES 2022 معرفی کرد. این مسواک بر اساس مدل اصلی مسواک های iO ساخته شده است که رونمایی از آن ها به سال 2020 بازمی شود.

اورال، بی 3 مسواک هوشمند با قابلیت اتصال به آیفون رونمایی کرد

یکی از ویژگی اصلی مسواک iO10، بحث آموزش بهداشت دهان و دندان به صورت ریل تایم است. به همین دلیل قطعه جدیدی در بخش پایه شارژ مسواک تعبیه شده که به شما امکان می دهد بدون اینکه احتیاج باشد تلفن همراه خود را به حمام ببرید، زمان مسواک زدن، میزان فشار و تعداد دندان های مسواک زده را تحت کنترل داشته باشید. این داده ها سپس با نرم افزار Oral-B گوشی هوشمند شما همگام سازی می شوند تا درک و منظره کاملی از عادت های مسواک زدن خود داشته باشید.

این مسواک برقی و قابل شارژ 7 حالت مختلف دارد که بر اساس احتیاجهای دهان و دندان خود می توانید یکی از گزینه های مسواک کردن روزانه، دندان حساس، خیلی حساس، محکم، سفید کردن، مراقبت از لثه و تمیز کردن زبان را انتخاب کنید. طبق گفته های شرکت Oral-B، یک سنسور فشار سنج هم در داخل مسواک تعبیه شده که در حفظ سلامت لثه ها به شما یاری می نماید. اگر خیلی محکم مسواک بزنید، این سنسور رنگ قرمز را به شما نشان می دهد و اگر میزان فشاری که به لثه ها وارد می کنید نرمال باشد، رنگ سبز را مشاهده خواهید کرد.

اورال-بی هنوز قیمت و یا تاریخ عرضه مسواک های هوشمند iO10 را اعلام ننموده است، ولی مشتری ها می توانند در یک فهرست انتظار ثبت نام نمایند تا به محض عرضه شدن این مسواک، به آن ها اطلاع داده گردد.

بد نیست بدانید که نسل قبلی مسواک های هوشمند iO حدود 299.99 دلار قیمت داشتند. اما اورال -بی بعلاوه از مسواک های برقی مالی تر iO4 و iO5 هم در CES 2022 رونمایی نموده که هرکدام از آن ها قیمتی کمتر از 100 دلار خواهند داشت. این مسواک ها هم از تکنولوژی iO بهره خواهند برد، اما حالات تمیز کردن محدودتری دارند و قطعه آموزش دهنده بهداشت دهان و دندان هم در پایه شارژر آن ها تعبیه نشده است.

هرکدام از این مسواک ها بعد از 2 دقیقه مسواک زدن رنگشان به حالت رنگین کمانی تغییر می نماید که نشان دهنده صرف زمان کافی برای مسواک کردن است. مدل iO5 هم اگرچه قطعه آموزشی اضافه را در پایه شارژ خود ندارد، ولی اطلاعات مسواک زدن و حتی اطلاعات آموزشی را در زمان واقعی به وسیله اپلیکیشن Oral-B به کاربران ارائه می دهد.

مدل های iO4 و iO5 در سال 2020 و در رنگ های مختلفی شامل سفید، مشکی مات، صورتی، آبی یخی و بنفش کمرنگ ارائه خواهند شد. تاریخ دقیق عرضه این مسواک ها هنوز معین نشده است و به نظر هم نمی رسد که این مدل ها فهرست انتظاری شبیه به مدل iO10 داشته باشند.

منبع: macrumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اورال، بی 3 مسواک هوشمند با قابلیت اتصال به آیفون رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورال، بی 3 مسواک هوشمند با قابلیت اتصال به آیفون رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید