ثبت نام دانش بنیان ها برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو

به گزارش وبلاگ ستاره، پاویون شرکت های دانش بنیان ارائه دهنده خدمات تجاری سازی در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو (ایرانانو) با حمایت صندوق نوآوری وشکوفایی برپا می گردد.

ثبت نام دانش بنیان ها برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو(ایرانانو) از 9 تا 12 مهرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

در این نمایشگاه، پاویون ارائه دهندگان خدمات تجاری سازی و تامین اقتصادی نیز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می گردد.

شرکت های دانش بنیان ارائه خدمات ارزیابی، حقوق و مالکیت فکری، تبادل فناوری، توسعه بازار، اقتصادی و سرمایه گذاری، مدیریت فناوری و کسب و کار، شتابدهی و توسعه گری نواحی نوآوری و بعلاوه شرکت های ارائه دهنده خدمت سیاست گذاری می توانند با حمایت صندوق نوآوری در این پاویون اختصاصی حضور یابند.

مهلت پیش ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه تا 22 شهریور خواهد بود و متقاضیان حضور در این پاویون می توانند درخواست خود را در سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir ثبت نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166871259 تماس بگیرند.

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه های داخلی در راستای توسعه بازار محصولات این شرکت ها و پیوند آنان با صنایع کشور صورت می گیرد.

وبلاگ ستاره علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ثبت نام دانش بنیان ها برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام دانش بنیان ها برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید