رئیسی: میرکاظمی به علت ناراحتی قلبی کناره گیری کرد

به گزارش وبلاگ ستاره، آقای میرکاظمی خدمت بسیاری در دولت داشت که یکی از آن ها بودجه انقباضی سال های 1400 و 1401 بود و مهمتر اینکه پارسال با وجود همه مسائل، با کسری بودجه روبرو نشدیم.

رئیسی: میرکاظمی به علت ناراحتی قلبی کناره گیری کرد

رئیس جمهور با بیان اینکه آقای میرکاظمی به علت بیماری قلبی از سال گذشته پیگیر جابجایی از سازمان برنامه و بودجه بود تا کار درمان خود را ادامه دهد، گفت: در افکار عمومی و رسانه ها نباید اینطور برداشت گردد که این جابجایی به علت یک اشکال بوده است.

به گزارش ایرنا سیدابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت درباره خداحافظی سیدمسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه اینگونه شرح داد: آقای میرکاظمی چهره مجرب و با سابقه در حوزه اجرا و فردی صاحب نظر هستند که در وزارتخانه های مختلف حضور داشته است.

وی اضافه نمود: وی 4 ماه قبل از سرانجام سال گذشته در زمان تدوین 1402 اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی ام، من را به علت پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید و در عین حال قول داد که همکاری خود را با دولت ادامه خواهد داد.

رئیسی گفت: من از آقای میرکاظمی خواستم تا سرانجام آنالیز بودجه 1402 کار را ادامه دهد؛ پس از تصویب و ابلاغ بودجه ایشان هم به صورت حضوری و هم به صورت مکتوب پیگیر بودند که با توجه به وعده ای که داده اید و سرانجام کار بودجه، می خواهم کار را تحویل دهم.

رئیس جمهور تاکید نمود: از جا به جایی آقای میرکاظمی نباید در افکار عمومی و رسانه ها اینطور برداشت گردد که تغییر ایشان طی یک اشکال یا ارزیابی اجرا شده است بلکه این مساله به درخواست خود وی بود.

رئیسی یادآور شد: آقای میرکاظمی خدمت بسیاری در دولت داشت که یکی از آن ها بودجه انقباضی سال های 1400 و 1401 بود و مهمتر اینکه پارسال با وجود همه مسائل، با کسری بودجه روبرو نشدیم.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد که از تجربه میرکاظمی در دولت استفاده خواهد شد.

سیدمسعود میرکاظمی از ابتدای دولت سیزدهم، ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور را بر عهده داشت و در نهایت 27 فروردین با حکم رئیس جمهور جای خود را به داود منظور داد که پیش از این رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور بود.

منبع: عصر ایران

به "رئیسی: میرکاظمی به علت ناراحتی قلبی کناره گیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: میرکاظمی به علت ناراحتی قلبی کناره گیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید