هایما 8s در راه بازار، قیمت احتمالی محصول تازه ایران خودرو

به گزارش وبلاگ ستاره، بر اساس تصاویر منتشر شده از هایما 8s بنظر می رسد ایران خودرو برنامه فروش این خودرو را در سال آینده برگزار می کند. این خودرو در دی ماه 1400 تنها 22 مشتری داشت.

هایما 8s در راه بازار، قیمت احتمالی محصول تازه ایران خودرو

قیمت احتمالی هایما 8s

عماد جعفری، کارشناس خودرو در مصاحبه با وبلاگ ستاره گفت: به نظر نمی رسد که تا سال آینده این خودرو وارد بازار شود. زیرا شرکت هایی مانند ایران خودرو و سایپا وقتی خودرویی را معرفی می کنند دو تا سه سال بعد وارد بازار می شوند.

او اضافه نمود: به نظر می رسد این خودرو هم قیمت سایر رقبای خود یعنی تیبا8، لاماری و k7 باشد و با قیمت 900 میلیون تا یک میلیارد تومان به فروش برسد.

کیفیت خودروهای هایما چگونه است؟

این کارشناس خودرو توضیح داد: به دلیل اینکه کیفیت خودروها در بلندمدت مشخص می شوند، نمی توان به طور قطعی راجع به کیفیت خودروها نظر داد. اما با توجه به سوابق این محصول در بازار ایران می توان گفت هایما جزو خودروهای پر طرفدار است.

جعفری ادامه داد: این خودروها ایراداتی دارند که در خودروهای دیگر نیز وجود دارد. اما به طور کلی در سطح کیفی متوسطی قرار دارند و مانند سایر خودروهای چینی موجود در ایران هستند. اما باید توجه داشت که خودروهای تازه چینی از نظر کیفی بسیار بالاتر از خودروهای قدیم محصول این کشور هستند و کیفیت بهتری دارند.

مشخصات فنی هایما 8s

سایت باما در مورد مشخصات هایما8s نوشته است: این خودرو از همان ابتدای ورود به بازار، فقط با موتور 1.6 لیتری توربوشارژ قابل خریداری بوده و هست و برای مدل 2021 نیز هایما همچنان از این موتور استفاده می کند.

موتور این خودرو حدود 191 اسب بخار به همراه 293 نیوتن متر را با گیربکس 6 دنده دستی یا اتومات یا گیربکس 7 دنده اتومات دوکلاچه، به چرخ های جلو منتقل می کند.

با اینکه هایما 8s حدود 1540 تا 1560 کیلوگرم وزن دارد اما می تواند صفر تاصد را در 7.8 ثانیه طی کند. ضمن اینکه مصرف ترکیبی اش نیز تنها 6.9 تا 7.2 لیتر است.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو وبلاگ ستاره بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "هایما 8s در راه بازار، قیمت احتمالی محصول تازه ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایما 8s در راه بازار، قیمت احتمالی محصول تازه ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید