تئاتر

سختی های فیلمسازی در شرایط سخت، شرکت در جشنواره باعث می گردد فیلم سال بعد اکران و دیده گردد

فیلم آه سرد امروز و در دومین روز از جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت با حضور دست اندرکاران حوزه رسانه، به نمایش درمی آید.

16 بهمن 1401

شام آخر در آگنی تاژ، روایت آدم هایی که هرکدام چیزی گرو گذاشته اند

آگنی تاژ روایتی از خیال ها و آرزوهای آدمی است، داستان آدم هایی که هرکدام چیزی گرو می گذارند و می روند تا به آرزوهایشان برسند.

7 بهمن 1401

هتل بوتیک اسپلندید، اقامتگاهی سه ستاره و مشهور در بلغارستان

هتل بوتیک اسپلندید در شهر وارنای بلغارستان واقع شده است. این هتل سه ستاره بوده و در میان هتل های وارنا از معروفیت زیادی برخوردار است، زیرا به علت قیمت مناسب و برخورد خوب پرسنل در میان جهانگرد ها و گردشگران هواداران زیادی کسب نموده است.

3 آبان 1401

جاذبه های گردشگری ریودوژانیرو

ریودوژانیرو بدون شک یکی از زیباترین شهرهای جهان است و برای هر جهانگردی یک مقصد عالی به شمار میرود. این شهر ترکیبی منحصربه فرد از کلان شهری بزرگ با کوه های دراماتیک، جنگل هایی استوایی و سواحل بکر را به طور هم زمان ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می توانند...

23 مرداد 1401

کلیسای هفتوان ، نمادی به جای مانده از دوره صفوی

لازم به ذکر است سلماس دارای 24 کلیسای تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی است که متعلق به جامعه ارمنیان ایران است که این کلیسا ها شامل هفتوان، سرنیق، سور، پکاچیک، قلعه سربنا، مارسرگیز، درشک، قزلجه، گلزان، آفتارخان، زاویه جیک، گیلذان، تازه شهر، سوره، آخته...

11 مرداد 1401

آمار فروش و تماشاگران سالن های دولتی تئاتر اعلام شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، آمار فروش و تماشاگران سالن های دولتی تئاتر اعلام شد.

26 تیر 1401

ماهور الوند: فرهاد اصلانی با من بدرفتاری کرد!

خبرنگاران: دختر فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی و نویسندگی مهران کاشانی، اولین تجربه سینمایی ماهور الوند، دختر سیروس الوند و برادرزاده زنده یاد خشایار الوند بود.

29 بهمن 1400

عکس لو رفته از خانه فوق لاکچری و میلیاردی الناز شاکردوست

خبرنگاران : خانه لوکس و مجلل الناز شاکردوست را در ادامه مشاهده می کنید.

21 شهریور 1400

خبرنگاران تعطیلی بازار تهران یک هفته دیگر تمدید شد

تهران- خبرنگاران- رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه تعطیلی بازار عظیم تهران و اصناف قرار گرفته در گروه های شغلی دو، سه و چهار تمدید شده است، گفت: اصناف نامبرده از شنبه 4 اردیبهشت تا آدینه 10 اردیبهشت ماه اجازه فعالیت ندارند.

27 اردیبهشت 1400

تکرار مدرسه های اجاره ای

ماجراهای سال 95 آموزش و پرورش را نمی دانیم چند نفر هنوز به یاد دارند و آیا حافظه شان قد می دهد در آن سال، اجاره دادن مدارس چه حاشیه سازی ها که نکرد؟ چهارسال قبل مثل امروز، آموزش و پرورش با مسائل اقتصادی می جنگید و یکی از راه هایی که به نظرش مفید آمده بود،...

13 فروردین 1400

معرفی و آنالیز هتل ویدا، یکی از مجلل ترین هتل های جزیره کیش

هتل ویدا، یکی از هتل های مجلل و به روز کیش می باشد که در فروردین ماه سال 96 در بلوار موج که از چشم اندازی زیبا رو به دریا برخوردار است افتتاح و بهره برداری شد.

30 بهمن 1399

مهم ترین رویداد سینمایی کشور می تواند با رعایت پروتکل های بهداشتی به راحتی برگزار شود

مدیرعامل موسسه تصویر شهر با حضور در برنامه هفت شبکه سه رسانه ملی از راهکارهای موجود برای زنده نگه داشتن سینماها و برگزاری جشنواره فیلم فجر در روزهای کرونایی سخن گفت.

14 دی 1399